free simple site templates

Velkommen til grøtfest

4.november 2018 – FAU

FAU ved Toten Montessoriskole inviterer både unge og eldre til grøtfest på skoleplassen på Lund den 9.desemberVi ønsker å lage et hyggelig førjulsarrangement med bål, gang rundt juletreet og grøtservering inne! Det blir også servert varm gløgg ute ved bålpanna for de som ønsker det! Kle dere godt og ta gjerne med akebrett! Hvis noen vil kle seg ut som nisser, er det fritt fram for det!

Inngang kr. 50,- som inkluderer saft, gløgg, grøt og pepperkaker!

Og hvem vet- plutselig kan nissen dukke opp!

På grunn av servering, trenger vi å vite hvor mange som kommer, så vær snill og sende en sms med påmelding til FAU-medlem Margrethe Rotabak på tlf: 402 91 676 med barnas navn, antall voksne og antall barn.

Påmeldingsfrist fredag 23.november 2018!

Vi vil i år som i fjor arrangere tombolalotteri, så det er flott om dere tar med kontanter og en premie til lotteriet.

Hjertelig velkommen alle sammen!

Toten Montessoriskole