Mobilskole

Vi har byttet ut meldingsboka med Mobilskole

"Mobilskole er et SMS-system som skaper enkel kommunikasjon mellom skole og hjem. Elevene digger det, foreldrene synes det er trygt, lærerene får tid og skolen sparer penger."
Vi har byttet ut meldingsboka med Mobilskole, som vil si at du nå sender og motta beskjeder fra skolen via SMS på din mobil. Mobilskole er også en applikasjon som du har tilgang til fra nettleseren din, eller som en egen app på mobilen om ønskelig.

Slik fungerer det

Send SMS til 03686 og start meldingen med TMS 1 for 1.-3. trinn ,eller TMS 2 for 4.-7. trinn

Eksempel:
TMS 1 Robin kommer ikke på skolen i dag, han er syk

Mobilskole
Om du sender SMS til skolen, betaler du vanlig SMS-kostnad til operatøren din. Det koster ingenting å motta SMS fra skolen. Dersom du logger inn på appen via mobil eller nettside, koster det ingenting å sende melding.