free amp template

Sommeravslutning 2019

Del 1 av 2: konsert

Elevene på skolen vår har gjennom hele året blitt kjent med ulike instrumenter, og har hatt fokus på samspill. Musikklærer Christian har, i tillegg til å være hovedansvarlig for musikkundervisningen, også arbeidet med en Master i musikk. Et forskningsarbeid som tar for seg betydningen av samspill for elever i skolen. Dette har resultert i mange fine øyeblikk og følelsen av mestring for mange av elevene våre. Noen vil også ta det med seg på sin reise videre ut i livet.

Som et resultat av dette arbeidet, ble det et spektakulært show som barna kunne presentere for foreldre og venner på en av de siste skoledagenefør en velfortjent og lang sommerferie.

Etter sju år på Toten Montessoriskole, var det avgangselevene som fikk sette kronen på verket der de også hadde ansvaret for god lyd og at alle ble hørt. Skolebandet har gledet oss med mange fine musikkopplevelser og hele 7.trinnsgjengen har gitt oss mange andre sterke inntrykk gjennom skoletida si her. Vi ønsker dem lykke til videre i livet. De er nå klare for å slippes ut av redet for å fly på egne vinger.

En ekstra takk til gode hjelpere når det gjaldt lyd og lysutstyr.

Tradisjonen tro så slipper ikke de voksne unna. Det er alltid litt spennende å se om de har klart å sette av litt tid til å vise at de også kan øve og stå på ei sene. «Skinnmagre høner» i ekte Rockabilly stil, falt i smak hos publikum. Legg merke til de skinnmagre hønene som sitter på «hønsetrammen».

ADRESSE

Kolbulinna 991